Gammal kärlek rostar aldrig men det verkar inte fungera på gamla fordon, hur mycket kärlek dom än får verkar rosten bita sig fast.
Nej, det har inte varit tillräckligt med kärleksfull omvårdnad här :-)
Men det resulterade i ett fint fotomotiv - gillas mycket.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Tack så mycket Erik, kul att du hänger med på bloggen.
Vissa förhandlingar är omöjliga att få igenom, kanske bäst låta frugan välja färg trots allt. Tack för din kommentar Stefan.