Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Granen i blöt
Det är väl annars lutfisken som ska läggas i blöt, på bilden är det dock bara en gren från en gran som hade hamnat i vattnet. I skrivande stund så kommer det något likt snöflingor uppifrån dock ganska blöta sådana. Drömmen om en vit jul lever vidare men jul blir det ju oavsett.
Publicerad 2025-12-23 08:35 |
Läst 769 ggr



Tack så mycket Peter, God Jul till dig också.
Lite snö har vi fått och hör och häpna, solen skiner.
God Jul!
Tack så mycket Margareta. Ingen snö i sikte här, men lite kallt.
Tack så mycket Stefan, otroligt att det redan är jul tiden går verkligen fort.