Förtjänar helt klart att dokumenteras!
Och möjligtvis oxå att dammsugas, städas, spacklas, målas och isoleras, eller möjligen bara att...helt enkelt moderniseras en aning:)
I vilket fall som helst - En riktigt härlig bild. Vissa saker förtjänar definitivt sin plats på museum.
Tack Måns, det är vackert på något sätt.
Tack Björn, lite så jag ville ha känslan i bilden. En lite "läskig" känsla.
Förtjänar helt klart att dokumenteras!
Och möjligtvis oxå att dammsugas, städas, spacklas, målas och isoleras, eller möjligen bara att...helt enkelt moderniseras en aning:)
I vilket fall som helst - En riktigt härlig bild. Vissa saker förtjänar definitivt sin plats på museum.
Hyresgästföreningen kanske borde kontaktas?
Allt gott!
//Morgan
Tack för din kommentar Morgan, kul att du gillade bilden.