Hej Morgan.
Bra fångat.
Det påminner mig om funktionen som finns i vissa kameror och i vissa bildbehandlingsprogram. Där du kan välja bort alla andra färger än t.ex. röd, gul, blå, etc.
Morgan ser det i naturen 👍
Med många vänliga hälsningar från Erik
Bra fångat.
Det påminner mig om funktionen som finns i vissa kameror och i vissa bildbehandlingsprogram. Där du kan välja bort alla andra färger än t.ex. röd, gul, blå, etc.
Morgan ser det i naturen 👍
Med många vänliga hälsningar från Erik
Tack så mycket Erik, ja precis jag vet vilken funktion du tänker på.
HaD/Gunte..
Tack så mycket Gunte, roligt att du tittat och kommenterat
Tack så mycket Stefan, det blev enkelt men vackert tycker jag.