Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.

Färgklicken

Ett blomblad från en nyponbuske satte lite färg på grusvägen.

Publicerad 2025-07-06 13:16 | Läst 3175 ggr
Erik Madsen 2025-07-06 13:48
Hej Morgan.
Bra fångat.
Det påminner mig om funktionen som finns i vissa kameror och i vissa bildbehandlingsprogram. Där du kan välja bort alla andra färger än t.ex. röd, gul, blå, etc.
Morgan ser det i naturen 👍
Med många vänliga hälsningar från Erik
Svar från mojje 2025-07-07 08:28

Tack så mycket Erik, ja precis jag vet vilken funktion du tänker på.
gunte 2025-07-07 08:41
Ibland behövs det inte mer än så..
HaD/Gunte..
Svar från mojje 2025-07-19 22:50

Tack så mycket Gunte, roligt att du tittat och kommenterat
Vibybo 2025-07-07 12:16
Där är mycket i den bilden, bra fångat! Den sköna förgängligheten.
Svar från mojje 2025-07-19 22:53

Tack så mycket Stefan, det blev enkelt men vackert tycker jag.