Ja hästen hette så, ett möte med en häst 2011 och om hästen finns kvar i livet idag har jag ingen aning om.
Det är ett otroligt vackert närbild av ett djurporträtt.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Tack så mycket Erik, det var en vacker häst så jag försökte fånga "blicken" på den.
Hälsningar, Bjarne
Tack så mycket för din kommentar Bjarne, kul att du gillar bilden.
Tack så mycket Stefan.
Hälsningar Lena
Tack så mycket Lena, håller med dig om att hästar är speciella.