Påminner lite om när man i skolan fick åka ut och plantera skog.
Kul var det och ändå roligare när det sen kom en avi på posten där det stod "lön" på talongen. Tror det var 10 kr, men stort för en 10-åring.
Hoppas de plantorna vi fick ner blev rejäla träd som i din andra bild.
Vi får se vad framtiden blir, tack för din kommentar Peter.
Kul var det och ändå roligare när det sen kom en avi på posten där det stod "lön" på talongen. Tror det var 10 kr, men stort för en 10-åring.
Hoppas de plantorna vi fick ner blev rejäla träd som i din andra bild.
Tack för din kommentar Margareta, plantera träd är absolut ett viktigt jobb.