Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.

Gråkallt idag

Lördag idag och nej vädret ser inte ut som på bilden här då den är tagen en annan dag. Lite gråkall start idag men det är ju trots allt bara mars så allt kan hända, vem vet kanske solen tittar fram lite senare. Jag ska försöka hinna med lite måsten också, helgen är ju lång eller inte.

Publicerad 2025-03-22 10:05 | Läst 3638 ggr
Erik Madsen 2025-03-22 13:22
Hej Morgan.
Det lovar trots allt gott med lite sol även om det fortfarande är svalt.
Med många vänliga hälsningar från Erik.
Svar från mojje 2025-03-23 08:25

Idag söndag är det betydligt varmare ute och solen värmer. Tack för din kommentar Erik.
pdahlen 2025-03-23 06:01
Jo verkligen, det är full sol men en isande vind
Svar från mojje 2025-03-23 08:26

Bättre vindar idag känns det som, idag kan det nog bli tvåsiffrigt. Tack för din kommentar Peter.