Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.

Kvällsbelyst

Gotlandsfärjan har lagt till, avlastning och pålastning pågår. Snart avgång igen, en vacker syn i Oskarshamns hamn på kvällen.

Publicerad 2021-10-12 16:13 | Läst 4341 ggr
Khalad 2021-10-12 17:40
Så snyggt det blekmedel speglingarna, hälsningar/ Björn
Svar från mojje 2021-10-12 20:56

Tack så mycket!
Khalad 2021-10-12 21:03

Alla mina nätprylar skriver vad dom själva vill och jag koll- läser inte alltid :-) Så snyggt det blir med speglingarna var mina ord…..
gunte 2021-10-12 17:52
Mysiga speglingar..ja där har man ju åkt typ 100 gånger...har dock inte räknat ;)
HaD/Gunte..
Svar från mojje 2021-10-12 20:57

Tack för din kommentar..