Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.

Oskarshamn by night

Jag har tagit några kvällsbilder då färjan till Gotland ligger vid kajen här i Oskarshamn, bilden tog jag i slutet på oktober. Det blir något speciellt med kvällsbilder tycker jag, annorlunda men vackert.

Publicerad 2021-12-06 17:37 | Läst 3817 ggr
Håkan Eklund 2021-12-06 22:06
Det är efter solnedgången som bilder skapas ... Fint!
- hawk
Svar från mojje 2021-12-07 13:44

Tack så mycket Hawk
Khalad 2021-12-06 23:02
Mycket fin kvällsbild! Instämmer också att kvällsbilder har en annan känsla, hälsningar/ Björn
Svar från mojje 2021-12-07 13:44

Tack för din kommentar Björn.