Naturbilder dominerar på min blogg men ibland visar jag något annat. Prioriterar bild framför text, bloggen är som en motor för mitt fotograferande.
Oskarshamn by night
Jag har tagit några kvällsbilder då färjan till Gotland ligger vid kajen här i Oskarshamn, bilden tog jag i slutet på oktober. Det blir något speciellt med kvällsbilder tycker jag, annorlunda men vackert.
- hawk
Tack så mycket Hawk
Tack för din kommentar Björn.