Helt underbar! Fick mig på gott morgonhumör med ett gott skratt. Han har ju sin världs schweiziska universalkniv på huvudet :-) Jag kommer att tänka på en kort video någonstans på nätet med en ko som vill ha färskt vatten i hon, hon lirkar med hjälp av ena hornet en kran att öppnas och efter idogt lirkande flödar vattnet. Jag vet inte, men jag misstänker att hon inte stängde kranen sedan ;-)
/Lena :)
Alla frågor är ju viktiga.
Hälsningar Lena
Ja jag gillar denna rasen, jag blir glad av att se dom.
Tack för din kommentar Peter.
HaD/Gunte..
Lite så är det nog...
Tack för din kommentar Christer, kul att bilden gav dig en bra start på dagen.
Godt observeret - gillas.
Med venlig hilsen fra Erik.
Tack så mycket Erik, man blir lite glad av att se på modellen.