Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

D300 och bildvisningen

Produkter
(logga in för att koppla)

Joel.S

Aktiv medlem
Jag läste någonstans, har jag för mig.
Att det skall gå att ställa in så att när jag trycker på 'Play' knappen för att visa en bild, eller en bild visas per automatik. Så om jag trycker på 'Zoom' knappen ska den zooma in bilden till 100%

Hittar ingen info i handboken, och verkar gå bet i menyerna med!

Går detta, eller är jag ute och seglar?

Det är inte MULTIVÄLJARENS mittknapp du tänker på?
Kolla Meny f1:
Där kan du ställa in olika funktioner på mittknappen ex/ Visningsläge/Zoom av/på där kan du ställa in 3 olika zoomningar.

Personligen använder jag mittknappen till att visa HISTOGRAM.

Hade gött!
/Arne

d300

de verkar som de bara gå stega in men inte zoomar in direkt till 100% ska fortsätta leta de var en intressant fråga får hoppas man in hittar hur man gör mvh jonas

Det är inte MULTIVÄLJARENS mittknapp du tänker på?
Kolla Meny f1:
Där kan du ställa in olika funktioner på mittknappen ex/ Visningsläge/Zoom av/på där kan du ställa in 3 olika zoomningar.

Personligen använder jag mittknappen till att visa HISTOGRAM.

Hade gött!
/Arne

Aha, där fanns något!

Histogrammet är ju bra att se, men nu får jag väl helt enkelt klicka till höger några gånger innan det kommer upp!

Tack!

ANNONS
Götaplatsens Foto