Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nya Nikon Magazine?

Produkter
(logga in för att koppla)

Malla

Aktiv medlem
Nikon har ju kommit ut med egen tidning Nikon Magazine.. Någon som läst? Är den värd 115:- som Pressbyrån tar eller skulle ni köpa en annan tidning istället? Vilken nivå ligger den på?

Om det är N-Photo så tycker jag den är en Digital Photo förbehållen Nikonkameror. Om det är Nikon Owners magazine så ser den mer intressant ut.

/Göran

Har inte sett papperstidningen ...

Nikon har ju kommit ut med egen tidning Nikon Magazine.. Någon som läst? Är den värd 115:- som Pressbyrån tar eller skulle ni köpa en annan tidning istället? Vilken nivå ligger den på?

... men däremot finns "N Photo" som tidning i Apples Newsstand för iPhone/iPad ... Där har jag betalat 49:-/nummer ... Nummer 1 kan man få gratis som ett "Free sample" - inte alla sidor dock.

Har svårt att uttala mig om värdet. Jag har köpt många fototidningar för mer pengar - med sämre innehåll. Engelska tidningar i Pressbyrån ligger ofta runt det pris du säger att de tar.

ANNONS
Götaplatsens Foto