Tony johansson
Aktiv medlem
Nu är jag riktigt trött på f-stop.
Gjorde ett köp den 23 September, fick en bekräftelse på ordern och där det bl.a stod att jag skulle få ett mejl med "tracking number" så fort det jag beställt har skickats.
Idag, den 7 Oktober har jag trots att jag skickat två mejl (vilka dessutom skulle besvaras inom 1-2 dagar, vilket tills idag inte skett) samt ett telefonsamtal, ännu inte fått något "tracking number" eller de varor jag redan betalt för, trots att produkterna fanns i lager här i Europa, när jag lade beställningen. Därtill står det i beställningen att varorna är skickade !!
Det är service och kundvård, det. Har handlat från f-stop tidigare och aldrig haft det här problemet, men efter den här erfarenhet, så blir det sannolikt inte aktuellt att göra några inköp därifrån igen.
Tycker att ni som ev.går i funderingar att handla från detta företaget skall ta och fundera i ytterligare ett varv innan ni lägger en beställning.
Gjorde ett köp den 23 September, fick en bekräftelse på ordern och där det bl.a stod att jag skulle få ett mejl med "tracking number" så fort det jag beställt har skickats.
Idag, den 7 Oktober har jag trots att jag skickat två mejl (vilka dessutom skulle besvaras inom 1-2 dagar, vilket tills idag inte skett) samt ett telefonsamtal, ännu inte fått något "tracking number" eller de varor jag redan betalt för, trots att produkterna fanns i lager här i Europa, när jag lade beställningen. Därtill står det i beställningen att varorna är skickade !!
Det är service och kundvård, det. Har handlat från f-stop tidigare och aldrig haft det här problemet, men efter den här erfarenhet, så blir det sannolikt inte aktuellt att göra några inköp därifrån igen.
Tycker att ni som ev.går i funderingar att handla från detta företaget skall ta och fundera i ytterligare ett varv innan ni lägger en beställning.