Annons

Spara 55% på Capture One for Fujifilm i helgen

Produkter
(logga in för att koppla)

axed81

Aktiv medlem
Tips om någon är intresserad av att köpa, eller prenumerera på, en licens av Capture One for Fujifilm:

 

Brix

Aktiv medlem
Verkar ju gälla fullversionen också. Synd bara att det inte gäller uppgradering, då hade jag lätt utnyttjat det :(
 

alfin

Aktiv medlem
Verkar ju gälla fullversionen också. Synd bara att det inte gäller uppgradering, då hade jag lätt utnyttjat det :(
De har ju precis avslutat uppgraderingserbjudandet på 35%. Missade du det, eller är det bara 55% som gäller för att du ska uppgradera? :rolleyes:
 

Brix

Aktiv medlem
De har ju precis avslutat uppgraderingserbjudandet på 35%. Missade du det, eller är det bara 55% som gäller för att du ska uppgradera? :rolleyes:
Jo, jag vet att det var rabatt på det tidigare, men det är inte mycket i CO20 som känns nödvändigt för min del så därför jag enbart kommer uppgradera om jag får det för kraftigt reducerat pris :p Det kommer säkert nåt mer erbjudande i framtiden. Eller så kanske jag helt enkelt väntar till nästa version om det har nåt för mig mer användbart :)
 

Sten-Åke Sändh

Aktiv medlem
Verkar ju gälla fullversionen också. Synd bara att det inte gäller uppgradering, då hade jag lätt utnyttjat det :(

Men jag tyckte det stod följande också på SAR nu:

Code “JR6B-BNTW-ISI1-6WUL“: save 47% on Upgrades

Inte 55% men åtminstone 47.

Ska man se erbjudanden som dessa som att Phase One har det svettigt mot gränsen till halvpanik nu - att man är i akut behov av cash? Hur som helst är det väl ett bra tillfälle att slå till om man ändå funderar på att kliva in eller uppgradera.
 

Brix

Aktiv medlem
Men jag tyckte det stod följande också på SAR nu:

Code “JR6B-BNTW-ISI1-6WUL“: save 47% on Upgrades

Inte 55% men åtminstone 47.

Ska man se erbjudanden som dessa som att Phase One har det svettigt mot gränsen till halvpanik nu - att man är i akut behov av cash? Hur som helst är det väl ett bra tillfälle att slå till om man ändå funderar på att kliva in eller uppgradera.
Testade koden, men den funkar ej :(

EDIT: upptäckte nu att den tydligen bara gäller för de märkesspecifika versionerna av C1 och inte fullversionen :(
 
Senast ändrad:

Cambo

Aktiv medlem
Nu funkar tethering för Fuji GFX men inte live view . Ganska märkligt då dom har delat upp i märkesspecifika versioner.
 
ANNONS