PeterEskilsson
Aktiv medlem
Efter uppgraderingtill Win 11, så fungerar vare sig Creative Cloud eller Photoshop. Avinstallation går inte och följdaktningen ej heller ominstallation. Provat logga ut/in vilket inte heller hjälper. Jag har prenumeration
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju bra!Adobes verktyg funkade. Tack för nyttigt tips, Jonas
Jag har använt Adobe CC i många år och aldrig upplevt några problem. Tvärtom, allt har funkat perfekt. Har jag bara haft tur, eller?Det var ju bra!
Det är intressant att det vanligaste problemet på Adobes supportsidor och forum för hjälp är att programmet inte fungerar, installations- och licensärenden och upprörda användare. Nog borde kunna få fram något bättre än det trasiga Cloudsystemet.
Jag har samma erfarenhet men då är det Creative Cloud på Mac inte Win. Sedan kan man ha synpunkter på själva programmet men det har aldrig varit något tekniskt problem.Jag har använt Adobe CC i många år och aldrig upplevt några problem. Tvärtom, allt har funkat perfekt. Har jag bara haft tur, eller?