** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

#1 Diagonaler

Produkter
(logga in för att koppla)
Det var från ett möte där man skulle diskutera och besluta om en stor hög med nedskärningar i kommunen....
 

Bilagor

  • fullmäktige 2.jpg
    fullmäktige 2.jpg
    20.4 KB · Visningar: 1,102
hasse lundberg skrev:
Terje, nästa gång du är i trakterna ska du få se några riktigt läckra bilder på sanddyner, jo det är dia! i färg till och med,

Intressant Hasse! Musslor och sanddyner/revlar är ju en enormt spännande bildvärld. Det ser jag fram emot!
 
Terje skrev:
Intressant Hasse! Musslor och sanddyner/revlar är ju en enormt spännande bildvärld. Det ser jag fram emot!
Några musslor lär du inte få se, men ett och annat spår av någon tretåad fågel finns där, eller om det var en ödla, vad vet jag. Men bilderna är bra om jag själv får säga det.
 
Måste diagonalen vara så övertydlig??

Parasollen och grabbens huvud bildar en diagonal.
Bergen bildar en och, faktiskt, bildar vattenytan en diagonal.
 

Bilagor

  • pw_3ef8c02ae86a7.jpg
    pw_3ef8c02ae86a7.jpg
    3 KB · Visningar: 1,227
Senast ändrad:
ok... inte beskuren, fixad eller nåt, bara en "råkopia" från världens sunkigaste scanner...
sjukt dålig kvalisort
 

Bilagor

  • diagonal.jpg
    diagonal.jpg
    38.4 KB · Visningar: 1,186
Har här lekt med linjer och speglingar. Bilden är tagen på Delfinenbadet i Lund i September när nedläggningshotet var som störst.

/pl
 

Bilagor

  • diagonaler2.jpg
    diagonaler2.jpg
    40.7 KB · Visningar: 1,193
ANNONS