Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
10D och batteripack
- Trådstartare Linmajon
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
Nej, nej och åter nej 
Jag köpte det på en gång eftersom jag antog att kameran var för liten för mina händer. Jag antog rätt. Kameran blir klart skönare att hålla i och vertikalkontrollerna är hur rätt som helst.
Om du tycker det är för dyrt kan du att kolla in grannlandet i söder...Tyskland..
199€ hos näthandlare. Eller varför inte pröva ebay.de ?
Jag köpte det på en gång eftersom jag antog att kameran var för liten för mina händer. Jag antog rätt. Kameran blir klart skönare att hålla i och vertikalkontrollerna är hur rätt som helst.
Om du tycker det är för dyrt kan du att kolla in grannlandet i söder...Tyskland..
199€ hos näthandlare. Eller varför inte pröva ebay.de ?
Niklas Arnfelt
Aktiv medlem
Jag skulle aldrig kunna vara utan.
Kameran blir mycket skönare att hålla i och du kan ha 2 batterier i samtidigt. För mig som plåtar mycket porträtt är det ju guld med höjdavtryck också. Dessutom ser den ju mycket grymmare ut med vertikalgreppet på ;-)
Kameran blir mycket skönare att hålla i och du kan ha 2 batterier i samtidigt. För mig som plåtar mycket porträtt är det ju guld med höjdavtryck också. Dessutom ser den ju mycket grymmare ut med vertikalgreppet på ;-)
Jeppe
Aktiv medlem
Linmajon skrev:
Jag gillar porträtt och stående format i allmänhet. Det är kanske dags att öppna plånkan igen då...mmm tar det aldrig slut...??
Nix.. det gör det inte..
CF-kort, image-tank, nya gluggar, ny väska
Men tänk på film&framkallningskostnaden
/Jeppe - som behöver fotografera digitalt i 4 år för att motivera sina utgifter
Ja. Det är bara att titta på dem som lägger ner hur mycket som helst på bilstereo.PIC-ke skrev:
Går det att försvara kostnaderna fö detta intresse ?......igentligen....va?
danbanan
Medlem
jadå.. klart du ska ha ett 70-200
Alltså, tänk på alla vackra nakenbilder i motljus du kan ta på din flicka (uurk) och ännu finare på den bebis som väl kommer? nädu, jag har ett ef 70-200/2,8 m. ext 1,4x som jag fotar sport med, för då är det tvunget. Annars är det VIIIIIIIIID vinkel som gäller, man är feg om man måste hålla sig på ett sådant avstånd!!
"om dina bilder inte är tillräckligt bra är du inte tillräckligt nära" /Capa
stick till danmark med ett vidvinkel och en lätt kamera och upptäck att människor egentligen är riktiga linslusar när du "mjukat upp" dem en stund

/Dan
Alltså, tänk på alla vackra nakenbilder i motljus du kan ta på din flicka (uurk) och ännu finare på den bebis som väl kommer? nädu, jag har ett ef 70-200/2,8 m. ext 1,4x som jag fotar sport med, för då är det tvunget. Annars är det VIIIIIIIIID vinkel som gäller, man är feg om man måste hålla sig på ett sådant avstånd!!
stick till danmark med ett vidvinkel och en lätt kamera och upptäck att människor egentligen är riktiga linslusar när du "mjukat upp" dem en stund
/Dan
danbanan
Medlem
jadå.. klart du ska ha ett 70-200

/Dan
/Dan