Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
50D-RAW med Lightroom 1.4?
- Trådstartare acke
- Start datum
sarnor
Avslutat medlemskap
Du kan alltid gå omvägen via DNG:
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4576
Lightroom 1.4 kan hantera 50D:ns råfiler när dom är konverterade till DNG-filer. Är rätt säker på att Lightroom kan fås att göra konverteringen automatiskt när du importerar bildfilerna.
http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4576
Lightroom 1.4 kan hantera 50D:ns råfiler när dom är konverterade till DNG-filer. Är rätt säker på att Lightroom kan fås att göra konverteringen automatiskt när du importerar bildfilerna.
Memaa
Aktiv medlem
Hej! ,Undar bara om någon vet något program man kan "se" eller hur jag ska utrycka det bilderna innan man redigerar dem i PS , Förhandsgranska typ , för man kan ju t.e.x inte öppna dem i Windows fotgalleri osv. då programmet inte kan öppna raw , har haft Digital Photo Proffesional med då det slutat fungera. Hoppas någon förstår min förklaring och kan hjälpa mig med något program som går att ladda ner.
Tack i förhand!
Emma
Tack i förhand!
Emma
Curt L
Aktiv medlem
Hej! ,Undar bara om någon vet något program man kan "se" eller hur jag ska utrycka det bilderna innan man redigerar dem i PS , Förhandsgranska typ , för man kan ju t.e.x inte öppna dem i Windows fotgalleri osv. då programmet inte kan öppna raw , har haft Digital Photo Proffesional med då det slutat fungera. Hoppas någon förstår min förklaring och kan hjälpa mig med något program som går att ladda ner.
Tack i förhand!
Emma
Det finns en hel del program att välja på. Själv använder jag Picasa. http://picasa.google.com/
Memaa
Aktiv medlem
Tack i förhand!
Emma
Tack i förhand!
Emma
Tonyeagle
Aktiv medlem
Slutat fungera?
Har det slutat fungera! Varför inte ladda ner senaste uppdateringen?
Tack i förhand!
Emma
Har det slutat fungera! Varför inte ladda ner senaste uppdateringen?
Memaa
Aktiv medlem
Har tänkt på det men undrar om Canon verkligen har det på sin hemsida och tycker konstigt att det funkar utan fel på min Pappas dator med samma Prestanda , Har även Adobe bridge har hört att det ska kunna läsa raw filer , Har jag hört rätt? , För den kan inte öppna men då borde det vara Uppdatering som behövs?. Behövde uppdatera mitt Camera raw på CS3.
Curt L
Aktiv medlem
Jo, DPP finns på Canons hemsida för uppdatering, dessutom finns det på cd:n som du fick med kameran. Beträffande Bridge och Photoshop behöver du uppgradera till CS4 för att få stöd för 50D.Har tänkt på det men undrar om Canon verkligen har det på sin hemsida och tycker konstigt att det funkar utan fel på min Pappas dator med samma Prestanda , Har även Adobe bridge har hört att det ska kunna läsa raw filer , Har jag hört rätt? , För den kan inte öppna men då borde det vara Uppdatering som behövs?. Behövde uppdatera mitt Camera raw på CS3.
Memaa
Aktiv medlem
Jo, DPP finns på Canons hemsida för uppdatering, dessutom finns det på cd:n som du fick med kameran. Beträffande Bridge och Photoshop behöver du uppgradera till CS4 för att få stöd för 50D.[/QUOTE
Uppdaterade mitt Camera raw så det funkade , undrar om man kan göra samma med Bridge?,
Memaa
Aktiv medlem
Hittar inget , Mejlade Canon dem sa att det kunde vara mitt Ram minne som var förlitet . Finns det något liknande program och ladda ner på Nätet?Jo, DPP finns på Canons hemsida för uppdatering, dessutom finns det på cd:n som du fick med kameran. Beträffande Bridge och Photoshop behöver du uppgradera till CS4 för att få stöd för 50D.