Annons

__Fotosöndag med Tema 16/10_även distans!__

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Nytt försök och idag är det utlovat fint väder som gjort för att i första hand trivas!

Tänkte även sätta ut temat här så att alla som vill kan vara med och leka oavsett geografiskt tillhåll.

Har vi några intresserade?

Jag tänkte sparka igång kl 14

//Marcus
 

wfrank

Aktiv medlem
Jag är skitsugen på att testa lite nya grejor men kommer antagligen loss först senare. Kollar läget via tfn om jag får till det.
 

Blurra

Aktiv medlem
Tema ??

Vad sägs om, "det är inte vad det är" och "litet" ... Något mer :)
Så kan andra hänga på runt om i sverige. Bilden måste vara tagen idag..
 

mackan

Aktiv medlem
Det var inte många som är fotosugna??

Nåväl, Vi som är på kan väl synas på Nytorget kl 14!

Om det är fler på andra orter som vill vara med så skriv upp era namn här så släpper jag snart temat för dagen.. alldeles strax ;)

//Marcus
0708777895
 

mohei

Aktiv medlem
Dyker också upp. Kommer med pendeln till Södra station ca 13.35. Vet inte hur lång tid det tar att hitta till Nytorget.
Stöter ni annars på en förvirrad Pentaxian på Söder så är det nog jag. ;-)
 

mackan

Aktiv medlem
Okej här kommer dagens tema:

Höst är det genomgående temat med underrubrikerna nedan

-Stämning
-Kläder
-Porträtt
-Bänk
-Färg
-Blött
-Mörker
-Vind
-Humör
-Ljus
-Skuggor

Det här borde vara något att öva foto på.
Gör ett tema i taget och börja med det som känns roligast. Hetsa inte upp er och tänk att ni måste göra alla. Mycket viktigare att lägga tid på det ni bestämmer er för och göra det kvalitativt!

Samla dom teman ni fått ihop och publicera dom här med tillhörande rubrik.

Lets Rock!!!

//Marcus
 
Senast ändrad:

mohei

Aktiv medlem
Tack för idag! Jag missade några teman men jag fick med 7 st i alla fall. :)
Det lilla plastiga objektivet Holga 60mm/8 funkade fint.

Stämning
Bänk
Färg
 

Bilagor

Master M6

Aktiv medlem
Nu är jag hemkommen så man kan kolla på sina alster, det blev inte många bilder denna dag men man kan hoppas på kvalitet ;)

Där snackar vi rörelse Mackan! Väntar med spänning på min bild! Fanns det ett alternativ till fs som vi kan lägga upp bilderna på?

De som är intresserade av 85:a 1.4G så finns en ute nu för 10 papp på fs. :D

Länk till mina sydafrikabilder som disskuterades finns på min temporära hemsida www.fotografiskintuition.se

Vilka härliga bilder Monica! Älskar värmen och kontrasterna i bilderna :)
 

wfrank

Aktiv medlem
Hojhoj. Tack för idag. Inga mer frimärken tack - även om dom ser fina ut.

Vi har en tråd på Fred Miranda (ett riktigt fotoforum) - postade en första. Häng på nu! :)

Tråden att posta i: http://www.fredmiranda.com/forum/topic/1052748/

Det är enkelt att länka bilder där, bara klistra in internetlänken. Vet man inte hur man gör så finns här en enkel instruktion hur man gör med Flickr-bilder från vårt avsomnade forum mosebacke fotografiska: http://www.mosebackefotografiska.se/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=6
 

wfrank

Aktiv medlem
Själva poängen är att se allt på samma ställe. Glöm inte att klicka "receive email notification" - görs första gången när man skriver sin post (finns liten kryssknapp). Mackan, dra upp din schyssta no1 där, jag vill se meeeer av den :)
 

mackan

Aktiv medlem
Lägg en bild här tillsammans med länken så kan man se båda och glöm inte Rubriken på Hösttemat..

//Mackan
 
ANNONS