Johan Okker
Aktiv medlem
Ursäkta att jag kapar tråden lite...
..men Rodinal som verkligen och tveklöst är min favoritframkallare tillverkas ju som bekant av AGFA.
För det första:
AGFA sålde ju - om jag inte missminner mig - ut sin fotodel för en tid sedan.
Kommer Rodinal att finnas kvar under överskådlig framtid?
För det andra:
Finns det någon här som använder Rodinal i roterande tankframkallare för bladfilm?
..men Rodinal som verkligen och tveklöst är min favoritframkallare tillverkas ju som bekant av AGFA.
För det första:
AGFA sålde ju - om jag inte missminner mig - ut sin fotodel för en tid sedan.
Kommer Rodinal att finnas kvar under överskådlig framtid?
För det andra:
Finns det någon här som använder Rodinal i roterande tankframkallare för bladfilm?





