Annons

Beställa från adobe, hur länge innan leverans?

Produkter
(logga in för att koppla)
Förresten ska man betala nåt kontant då bilen kommer ? Tycker jag läser runt här om UPS att de ska ha kontant betalning också? Betalde ju med kort till adobe.
Ja jag ser nu att jag har egentligen startat i fel forumdel. Sorry...

UPS tar inte betalt av mottagaren när de levererar. Det är leverantören som betalar till dem. Sedan löser de det ekonomiska med kunden som har beställt varan. Den kan betalas på alla sätt, i förskott eller faktura.
Jo,jag såg att min beställning av PSE6 för Mac inte finns kvar i beställningshistoriken hos Adobe. Några pengar för beställningen har inte dragits av från mitt konto än, men det kommer väl när banken har vaknat i dag.

Äntligen!

Sådär ja, då kom mitt stackars lilla paket fram till slut. De hade lämnat av det på konsum i byn så jag behövde inte ha paketet liggandes ute iallafall. :D

Vad skönt för dig, Pernilla! Däremot sket det sig för mig den här gången. Adobe godkände inte mitt Visa-kort. Varför det inte dög, har jag ingen aning om, för jag har använt det när jag handlade i butik i dag. Jag tänker göra ett nytt försök, men inte förrän senare i sommar. Om jag inte får en tysk version av Photoshop Elements 6 för Mac, vilket jag har kunnat skaffa mig av de tidigare versionerna, tänker jag undersöka andra möjligheter. Adobe är inte längre mina bästa kompisar.

Aj då, jag avskyr då saker tjorvar. Tycker det tog fasligt lång tid att beställa från adobe men jag bor väl på ett bökigt ställe anatar jag.

Adobe är mina kompisar igen

Hej!
Jo, i dag har jag fått ett e-postat svar på min fråga om hur det kom sig att min beställning av Photoshop Elements 6 för Mac, på tyska, försvann. Förklaringen lät fullt godtagbar, så jag ska göra ett nytt försök, men det måste vänta till i sommar. Lycka till med ditt PSE6, Pernilla!:)

ANNONS
Götaplatsens Foto