Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

bevakningsmejl?

Produkter
(logga in för att koppla)

Estethia

Aktiv medlem
jag saknar bevakningsmejl på mina poolbilder.
fick en chock då jag såg en massa kommentarer på en av mina bilder som jag trodde var bortglömd.
är det nån inställning man måste göra eller har det tappats bort på vägen?
mina andra gamla bilder trillar det in bevakningsmejl för fortfarande.
gillar bevakningsmejlfunktionen så den vill jag inte missa.

kan man även få bevaka andras nya bilder även om dom läggs upp som poolbilder?
jag skulle verkligen vilja det iaf.

visst kommer man kunna bevaka pooler oxå, eller?

/bevakningstokig

Hmm, jag får då mail om kommentarer på mina poolbilder. Vilken bild var det, och vilken slags bevakning?

Det behövs inga speciella bevakningar för att bevaka en fotografs nya bilder; bevakningen går på uppladdning och bryr sig inte om pooler.

Nya bevakningar man kanske vill ha framöver:
- nya bilder i viss pool (för de inte så aktiva poolerna)
- nya bilder av viss medlem i viss pool

clindh skrev:
Hmm, jag får då mail om kommentarer på mina poolbilder. Vilken bild var det, och vilken slags bevakning?

Det behövs inga speciella bevakningar för att bevaka en fotografs nya bilder; bevakningen går på uppladdning och bryr sig inte om pooler.

jag har två bilder uppe som poolisar.
ingen av kommentarerna på dom har genererat bevakningsmejl till mig.
men om du säger uppladdning... kan det då vara för att dom var befintliga bilder som jag la upp i pool från min portfolio?
men jag vill ju ha kommentarer på alla bilder som går att kommenteras. annars är det ju ingen idé lixom.

ja precis. såna bevakningar vill jag ha! :eek:D

clindh skrev:

Absolut vill jag ha möjligheten att bevaka pooler! Jag gissar att vissa pooler inte kommer vara lika populära som andra och för att inte glömma bort dem.

Estethia skrev:
men om du säger uppladdning... kan det då vara för att dom var befintliga bilder som jag la upp i pool från min portfolio?
Nej, däremot kan det vara något med bildtypen (som gått från Bildkritik til Vanlig)

Kan du maila mig vilken bilder det var du hittade "obevakade" kommentarer på så skall jag kika bakom kulisserna.

Jag hade fått bevakningsmail som hamnat i min spamkorg, och jag missade dom därför ;) Jag tror det är fixat nu.

inget har hamnat i min spamkorg.
det har inte kommit några mejl alls.
men det berodde på att jag lagt in bilder från portfolion till poolerna.
det kommer fixas. :eek:D

Yepp, det var samma för Christel - portfoliobilder har ju inte kollats på kommentarer förut så det var inte så konstigt.

Skall fixa det; men måste fixa så länken i brevet blir rätt - portfoliobilder kan ju inte visas via vanliga Visa bild, länken bör leda till poolen.

ANNONS
Götaplatsens Foto