Annons

Canon 40D kommer

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lazzze

Aktiv medlem
Steve, jag tillhör inte de som uppskattar att tramsa på med dig. Jag påstår inte heller att jag tillför något speciellt, försöker dock hålla mig till ämnet. Testa det du med. Därmed avslutar jag denna urspårade delen i diskussionen och går ut och plåtar i stället (och drömmer om vad 40D kommer att erbjuda för gosaker)
 

NiklasÖ

Aktiv medlem
Lazzze skrev:

Gällande vädertätning av optik. Visst stämmer det att inte all L optik är väderättat.


Framgår det av specen på Canon´s hemsida vilka objektiv som ÄR vädertätade? Eller finns en beteckning på optiken?

Lazzze skrev:

Jag tror det är hög tid att Canon kommer med en tåligare systemkamera som inte är i pro segmentet. Många fotar djur, natur osv och är i blöta och skitiga miljöer.
Håller med, hoppas Canon möter konkurrenterna med bla. tätat (tätatre) hus!

Mvh!
// Niklas
 

Lazzze

Aktiv medlem
Re: lasse

steve eilertsen skrev:
ja gå du ut å dröm med den utrustningen du har gud kanske är snäll mot dig !!jag behöver inte kommentera 40d den skulle ändå inte ta en plats bland mina kameror å jag har en del min dotter her en 350 å den är alldeles utmärkt å hon är 13 år di gläm inte plastpåsen till din kamera kan behövas ha det bra !!
Bra då vet vi att du inte är intresserad av ämnet.
 

Lazzze

Aktiv medlem
NiklasÖ skrev:
Framgår det av specen på Canon´s hemsida vilka objektiv som ÄR vädertätade? Eller finns en beteckning på optiken?



Håller med, hoppas Canon möter konkurrenterna med bla. tätat (tätatre) hus!

Mvh!
// Niklas
Har ej hittat någon betäckning för detta. Min 17-40 är tät enligt den info som finns hos canon, men inte min 70-200.
 

Palletheking

Aktiv medlem
Re: ja

steve eilertsen skrev:
det var jag vågar du sätta in en bild på din nuna månne tror inte det chiken !!en fjolla är du det är säkert som inte kan skriva vem du är hehe men jag har råd med det tränat kampsport i 12 år boxning taekwondo å å aikido så ja är inte rädd för å synas på bild din fjolla får jag se din nu då så forumet får se dig chiken !!
Måste bara säga att dina inlägg är rätt underhållande. Din språkbehandling är under all kritik men på att roligt sätt, och dina åsikter är också väldigt kontroversiella. Forumet behöver såna som dig, fast kanske mest pga din tändvätska till inlägg. Du bidrar i ärlighetens namn inte så mycket vad gäller kunskap. Du retar mest upp folk, fast som sagt, jag är lite road.
I all vänlighet. Paul
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS