Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Canon EOS30D - uppföljare på g?

Produkter
(logga in för att koppla)

Anders P Hansson

Aktiv medlem
Jag funderar på att köpa Canon EOS30 men med tanke på att det är snart ett år sedan dom släppte denna modell så undrar jag om Canon kommer att släppa en uppföljare snart eller, ngn som hört ngt?

anders
 

Rogerber

Aktiv medlem
Anders P Hansson skrev:
Jag funderar på att köpa Canon EOS30 men med tanke på att det är snart ett år sedan dom släppte denna modell så undrar jag om Canon kommer att släppa en uppföljare snart eller, ngn som hört ngt?

anders
Det kommer de helt säkert att göra. Möjligen kommer den heta 40D, men det gör ju inte 30D till en dålig kamera. Dock väldigt prisvärd och därmed också köpvärd. Klipp till på en du om du funderar. Jag fotar lugnt vidare med min 350D ett tag till..
 

Flightspotter89

Aktiv medlem
Men när tänker canon komma med någon ny proffskamera då? 1D Mark II håller sig såklart bra men man tycker att en ny model bör komma om något år i allafall?
 
ANNONS