Annons

Canon Kamerarem?

Produkter
(logga in för att koppla)
tackar

kan man ha båda remmarna samtidigt?

någon som vet hur mkt 20D remmen kostar?

Senast ändrad:
kan man ha båda remmarna samtidigt?

Ja det kan man! Jag har både handlovsrem och Canon kamerarem samtidigt! det sitter en liten extra metallplatta på handlovsremmen som man fäster kameraremmen i!

Om du köper handlovsremmen, så finns instruktionen till hur du sätter fast den i manualen till batterigreppet. Det var väldans klurigt att komma på hur det var tänkt, på egen hand.

Harry_ skrev:
tycker att den röd/svarta är snyggare
Jag tycker "Bra" är minst lika viktigt som "snygg" så jag brukar byta ut den fula och usla orginalremmen mot en rem från OP/Tech USA (inte helt hundra på om länken går till exakt rätt produkt men den ser ut ungefär som remmen mitt i bild). Har för mig att den brukar kosta ca 200 spänn.

fhe skrev:
Jag tycker "Bra" är minst lika viktigt som "snygg" så jag brukar byta ut den fula och usla orginalremmen mot en rem från OP/Tech USA (inte helt hundra på om länken går till exakt rätt produkt men den ser ut ungefär som remmen mitt i bild). Har för mig att den brukar kosta ca 200 spänn.

då kanske du har 20D rem liggande ;)

Lowepro!

Jag köpte en Lowepro kamerarem på Sergelfoto där den delen som ligger över nacken är elastisk och det är mycket bekvämt då man går och bär kameran hela dagar ibland! Tycker det är riktigt obekvämt med orginalremmen numera! kjellsn

Har för mig att den kostade 160:-

ANNONS
Götaplatsens Foto