Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dubbletter m.m. i registret

Produkter
(logga in för att koppla)

F.Kurtson

Aktiv medlem
Kan man inte på något sätt få de artiklar som folk lagt upp dubbelt eller trippelt av i recensionerna att bli EN artikel
sökte nyss på Sigma MACRO 105mm F2.8 EX DG och man hittar 3 artiklar, varav en som ligger felstavad.
borde inte detta vara EN artikel.

Jag märkte att tex Nikon 300/4 AF ED plötsligt var helt borttagen från registret. Äger dock inte denna gluggen, men jag har läst recensioner på den vid ett par tillfällen.. och helt plötsligt var den borta.

Jag har märkt att det börjat rensas nu, trevligt! Kollade recensionerna på Nikon-objektiv, och det verkade som dubbletterna var borta. Kollade lite objektiv från tredjepartstillverkare, och där var det fortfarande en röra.

Någon som vet vem som är ansvarig för jobbet? Har lite tips, fakta och bilder som kanske skulle underlätta.

ANNONS
Götaplatsens Foto