Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
EOS 5000 - Dubbelexponering
- Trådstartare ViktorJ
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
Hmm.. enligt Photozone.de (http://www.photozone.de/2Equipment/canoncamera.htm) så ska det gå..
Du kanske har en func. knapp på kameran, där du kan växla mellan olika funktioner (som syns på LCD-displayen?
Typ, röda-ögon, AEB, Om kameran skall pipa vid fokus.
Det ska i så fall dyka upp tre rutor, en genomskinlig, en skuggad och en svart på varandra. När du valt den, så kan du ställa antalet exponeringar med inmatningshjulet.
Du kanske har en func. knapp på kameran, där du kan växla mellan olika funktioner (som syns på LCD-displayen?
Det ska i så fall dyka upp tre rutor, en genomskinlig, en skuggad och en svart på varandra. När du valt den, så kan du ställa antalet exponeringar med inmatningshjulet.
RolandM
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Hmm.. enligt Photozone.de (http://www.photozone.de/2Equipment/canoncamera.htm) så ska det gå..
Kollade vad de tyckte om min gamla EOS 1000F där det står att att multiple expouser är möjlig, De kan omöjligen mena dubbelexponering, för det har inte den kameran. De måste mena serietagning av bilder med frammatning av film.
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Jag tror att jag (tyvärr) kom i kontakt med ett par EOS 5000 i somras. Nu är det svårt att se på Photozone.de:s lilla bild men om det är den modellen jag tror så har den inte ens ett inmatningshjul.