Annons

För bra för att vara sant? eller...

Produkter
(logga in för att koppla)
Tråkigt att hon inte betalar tillbaka längre heller, Jag tycker Tradera skulle skämmas som låter oseriösa säljare hålla på, men tänk, tradera kan ju gå miste om lite pengar, och det vore ju hemskt.....


Ja håller med! Det vore ju VERKLIGEN hemskt att de skulle det!

Fan vad oseriöst! Själv har jag blivit utkastad från Blocket för en plattång jag inte fattade i vilken kategori jag skulle lägge den i. Men på Tradera kan man hålla på så länge man är bra kund! R U T T E T !
 
Säljaren har återgått till mineralsmink... måhända var det någon, ännu mer förslagen typ än skinbox, som lurade henne att tro att det verkligen gick att köpa via fabrik. Måhända har även skinbox blivit blåst på stålar, klen tröst men ändå...
 
Säljaren har återgått till mineralsmink... måhända var det någon, ännu mer förslagen typ än skinbox, som lurade henne att tro att det verkligen gick att köpa via fabrik. Måhända har även skinbox blivit blåst på stålar, klen tröst men ändå...

Jo, hon kanske betalade pengarna vidare till "fabriken" i förskott och står nu själv utan pengar.
 
Verkar inte det här åxå vara "på gränsen"???

http://www.blocket.se/halland/Canon_EOS_500D___18_55_IS_inkl__8Gb__Vaska_23240412.htm?ca=1_11&w=3


Canon EOS 500D + 18-55 IS inkl. 8Gb, Väska

Pris: 4 000:- Typ: Foto & Videokameror Plats: Laholm

Säljaren skriver längst ner: "Självklart medföljer kvittens samt garanti.
Har endast haft kameran 2 månader och säljes pga fått en ny från jobbet. Kameran skickas inte, helst avhämtning!"

Det skulle vara den första bluffsäljaren som föredrar att göra bluffen mellan fyra ögon..
 
ANNONS