Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Felexponerad velvia 50
- Trådstartare paco
- Start datum
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
Det skulle kräva motsvarande tre stegs pressning. Jag undrar om ens något lab gör det?
Sen är ju inte Velvia direkt någon lämplig film för porträtt ens vid normalt index. Jag tror inte att det är värt det.
Sen är ju inte Velvia direkt någon lämplig film för porträtt ens vid normalt index. Jag tror inte att det är värt det.
Paragrafryttaren
Aktiv medlem
En liten reservation: Jag har aldrig prövat. Beroende på vad det är för bilder, hur viktiga de är och vad de ska användas till så kanske det kan funka.
Men det låter mycket. Jag vet att naturfotografer ibland har pressat Velvia 50 ett steg eller kanske i extremfall två steg (tänk Klum eller någon ute i mörka regnskogen). Men tre låter som ett gränsfall och jag har iaf. aldrig hört talas om det.
Men det låter mycket. Jag vet att naturfotografer ibland har pressat Velvia 50 ett steg eller kanske i extremfall två steg (tänk Klum eller någon ute i mörka regnskogen). Men tre låter som ett gränsfall och jag har iaf. aldrig hört talas om det.