Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fjärrkontroll

Produkter
(logga in för att koppla)

Magnus Göransson

Aktiv medlem
Har haft en Cleon 2 men tyvärr slarvade jag bort själva fjärrkontrollen. Var nöjd med den men är på jakt efter en ny fjärrkontroll som gärna har fler funktioner så som time-laps. Inget "billigt" kinaskräp tack :) Måste fungera lika bra som min Cleon gjorde i vanligt fjärrläge. Har ni några tips?

Har haft en Cleon 2 men tyvärr slarvade jag bort själva fjärrkontrollen. Var nöjd med den men är på jakt efter en ny fjärrkontroll som gärna har fler funktioner så som time-laps. Inget "billigt" kinaskräp tack :) Måste fungera lika bra som min Cleon gjorde i vanligt fjärrläge. Har ni några tips?

jag har beställt en vello shutterboss, räknar med att få den i veckan som kommer. nån som redan har en och vad gillar ni den?
http://www.bhphotovideo.com/c/product/749294-REG/Vello_RCW_N2_Wireless_ShutterBoss_Timer_Remote.html

ANNONS
Götaplatsens Foto