Annons

Formsvar i "händelser"

Produkter
(logga in för att koppla)

alex.odman

Aktiv medlem
Jag vill kunna se om någon skriver i en tråd jag skrivit i, i min lista över händelser.

Jag tänker mig att man gör ett standardval. Antingen ska funktionen vara på eller av. Och funktionen kan vara i stil med: "Jag vill bli meddelad i händelselistan när någon:
1: svarat med hjälp av citatknappen på mitt inlägg.
eller
2. Skrivit ett nytt inlägg i tråden.
eller
3: båda ovanstående."

Jag hittade inte motsvarande funktion när jag letade. Att man kan bli meddelad via mail tycker jag inte ersätter denna funktion.

Tack på förhand!

Jag vill kunna se om någon skriver i en tråd jag skrivit i, i min lista över händelser.

Jag tänker mig att man gör ett standardval. Antingen ska funktionen vara på eller av. Och funktionen kan vara i stil med: "Jag vill bli meddelad i händelselistan när någon:
1: svarat med hjälp av citatknappen på mitt inlägg.
eller
2. Skrivit ett nytt inlägg i tråden.
eller
3: båda ovanstående."

Jag hittade inte motsvarande funktion när jag letade. Att man kan bli meddelad via mail tycker jag inte ersätter denna funktion.

Tack på förhand!

Jag kände igen att jag vill ha denna funktion och såg att jag redan hade frågat efter det för ett år sedan, så jag bumper tråden för att se om någon ser den.

Jag kan förenkla frågan denna gång

De mail jag från som prenumeration på ämnen och meddelanden, vill jag få upp i min händelselista i stället för på mail. Finns den funktionen någonstans? I listan på prenumerationsalternativ finns den inte, men den kanske finns gömd någonstans.

Är det någon som kan hjälpa mig på traven?

Har ni hittat "forumbevakningar" på menyn? Där listas ju alla trådar som man bevakar som det har kommit nya inlägg i.

Personligen tror jag att det skulle bli rätt jobbigt att ha såna notiser komma upp på händelselistan, är man lite aktiv så skulle den snabbt fyllas med notiser om nya inlägg.

ANNONS
Götaplatsens Foto