Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotolabo och stora kopior
- Trådstartare hansen2
- Start datum
-Catherine-
Aktiv medlem
Har du pratat med fotolabo om problemet?
Jag har utnyttjat deras tjänster ett flertal ggr och ett par av dessa ggr har kopian varit skadad. En gång hade de missat ngt framkallningen, det var "bubblor" i bilden.
Jag kontaktade dem alla ggr och de löste det hela otroligt smidigt. Bara några dagar efter så hade jag nya kopior i brevlådan hemma, inget knussel alls från deras sida.
Men jag har kanske haft tur och pratat med "rätt" person...
/C
Jag har utnyttjat deras tjänster ett flertal ggr och ett par av dessa ggr har kopian varit skadad. En gång hade de missat ngt framkallningen, det var "bubblor" i bilden.
Jag kontaktade dem alla ggr och de löste det hela otroligt smidigt. Bara några dagar efter så hade jag nya kopior i brevlådan hemma, inget knussel alls från deras sida.
Men jag har kanske haft tur och pratat med "rätt" person...
/C
adamhaglund
Aktiv medlem
Jag har varit med om samma sak - skadade kopior från Fotolabo. Och samma svar: bara att skicka tillbaka för att få nya. Men samma känsla: Det känns inte så kul att tvingas returnera sina bilder gång på gång.
Nu använder jag mig av Crimson, www.frontweb.se, som jag tycker är kanon. Inga problem alls hittills.
/Adam
Nu använder jag mig av Crimson, www.frontweb.se, som jag tycker är kanon. Inga problem alls hittills.
/Adam
-Catherine-
Aktiv medlem
Hmmm...jag behövde inte alls returnera ngt, jag fick nya kopior ändå. Jag hade nog tur och träffade på rätt person jag dårå....
/C
/C
Maa
Aktiv medlem
framkallade ett 10 tal rullar vid ett tillfälle hos fotolabo, fick tillbaka dem med riktigt dåliga färger (tyder på gamla vätskor). vi klagade, blev tillsagda att retunera allt, så skulle de göra om det. Kom tillbaka likadant. de påstod att de gjort allt rätt denna gång. Efter tjat fick vi retunera igen, denna gång märkte vi ett par bilder med en prick i kanten. Efter någon vecka fick vi tillbaka bilderna, som de påstod ha kopierat om en 3:e gång - men med våra prickar kvar... Efter det har jag inte litat alls på det företaget....
(framkallade några bilder på annan fotoaffär för att kolla resultatet - som blev jättebra....)
Hör inte till saken, men jag var bara tvungen att klaga lite när jag fick changsen
/Mari
(framkallade några bilder på annan fotoaffär för att kolla resultatet - som blev jättebra....)
Hör inte till saken, men jag var bara tvungen att klaga lite när jag fick changsen
/Mari