Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Google ads....

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har Nikon och annonsen frågar om jag vill vara otrogen samt köpa en Canon EOS 5D mkII. Det kanske finns ett samband? :D

Faktiskt så gör det det, brukar för det mesta ha kamera saker på dem. Men efter att ha kollat endel på adobe photoshop/lightroom så är det det enda som kommer upp känns det som.

Helt klart att annonserna som levereras bygger på de sökningar / sidor man själv besöker. Var precis inne på speciella husägarforum som jag inte varit inne på tidigare, och nu dyker det upp annonser för motsvarande produkter. Faktiskt inte helt ointressanta annonser.

Annonserna styrs definitivt av sidinnehållet och hurvida dina sökningar spelar in beror nog lite på vilken browser du har. Chrome skvallrar väldigt mycket till Google om vad du håller på med.

/Karl

ANNONS
Götaplatsens Foto