Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Har Crimson bytt till tjockare papper?
- Trådstartare mange78
- Start datum
Magnus Edström
Avslutat medlemskap
När jag beställde blanka bilder 12,7 ggr 19 cm via Frontweb för några veckor sedan fick jag dem på tjockt papper (Exclusive), men när jag beställde matta bilder i samma storlek förra veckan var de på det "vanliga" tunna pappret. Har dock ingen koll på om vilken printer som används för dessa bilder.
Zoso
Aktiv medlem
Jesper K skrev:
Hämtade bilder på Crimson nu i kväll, 20x30, 15x23 och A4, alla var på tjockt papper.
Jesper
Vilken tjänst använde du ?
Jag använder Prefix.
/kent.
mr_rockster
Aktiv medlem
Jag har beställt mycket 21x30 på matt papper och de senaste beställningarna har alltid varit på det tjocka fina pappret..
MEN MEN MEN!!
Varför ska de ha sina 21x30 kopior i 210x305 mm istället för 210x297 som är det "normala". Det innebär att när jag köper och ska "glasa in" så måste jag beskära samtliga bilder själv.. grr..
- Johan
MEN MEN MEN!!
Varför ska de ha sina 21x30 kopior i 210x305 mm istället för 210x297 som är det "normala". Det innebär att när jag köper och ska "glasa in" så måste jag beskära samtliga bilder själv.. grr..
- Johan
mr_rockster
Aktiv medlem
Eller så får du köpa dig en "skärare"...
Piha
Aktiv medlem
PITCH skrev:
Dagens I-landsproblem
Köp en stållinjal och en rakbladskniv så kan du beskära själv...
Om det är enstaka bilder är det ju enkelt. Om det däremot handlar om 60 bilder som ska beskäras på båda kortsidorna är man snart uppe i 120 snitt.
Man kanske kan anlita dig för jobbet =).
Pia