Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 379 kr per år

Annons

hemma hos en fotograf - reportage

Produkter
(logga in för att koppla)
Är det bara min internetuppkoppling eller är det osynk mellan ljud och bild?

Sedan tyckte jag det blev lite två olika intervjuer i en, dels om Henrik som fotografyrket, och sedan en del med väldigt grundläggande fotoutbildning. Jag hade nog föredragit att separera intervjuerna.

Hej Ola!

Ja det stämmer.

Av någon anledning tycker jag också det ser ut att vara osync, på facebook.

Vi har även videon embeddad på vår videoblogg https://www.tryggannons.se/videobloggen( , till youtube, och där är allt fint i sync.
Jag ska lyssna med min vän som laddade upp clipet om han vet något mer om varför det ser ut så.

Kan också hålla med dig om att reportaget blev ganska långt, och kanske därmed blandade lite för mycket mellan tips och inspiration. Det var tanken från början men jag tar det med mig till nästa reportage.

Jag gjorde faktiskt ett till reportage innan jul om jazzsaxofonisten Jonas Jonasson. Ska bli kul att även ladda upp det snart. :)

ANNONS