Annons

Hitta ett prgram!? collage?!

Produkter
(logga in för att koppla)

snowbear

Aktiv medlem
Hej på er!. Nu har ju gått och funderat länge nog. Ni ha alla sett stora collage sammansatt av flera 100tals bilder på en och samma person som i sin hel het ser ut som en "pixlad" version av personen ifråga! vilket program används för detta ? eller är det talang och tålamod som gäller ?

hittar ingen bild att visa med hoppas ni fattar och kan svara!. vet du av nån sån bild ladda upp den och visa så kanske andra vet av nått program!?

NU hittade jag okej lite tråkig bild men det var den jag hittade först på google

Bilagor

• nico_pitney_us_war_dead.jpg
    nico_pitney_us_war_dead.jpg
    60.2 KB · Visningar: 231
jag kör med fönster.!

har nån av er gjort en "mosaik bild" länka gärna, fick sånt intresse för denna typ av bilder nu ska fota massor massor och spara på en disk som jag ska göra en rejäl bild av och beställa till väggen här hemma tänker mig en affich storlek :),

jag kör med fönster.!

har nån av er gjort en "mosaik bild" länka gärna, fick sånt intresse för denna typ av bilder nu ska fota massor massor och spara på en disk som jag ska göra en rejäl bild av och beställa till väggen här hemma tänker mig en affich storlek :),

Du behöver verkligen MASSOR av bilder, tusentals. Vet inte hur andra program funkar, men i MacOSaiX kan du göra bildsökningar via Google och andra sökmotorer för att få ihop bilder. Har man inte tillgång till många bilder kan man ställa in hur många gånger samma bild får användas.

ja jag förstår detläste fotosidans lilla guide där som finns i anda inlägget i denna tråd. har ett par 1000 bilder från gamla kameror och så, säker över 10000, men jag vill mest ha "nya" så till våren kommer mörka bilder nu i vinte blir det nog mest utebilder / skoter men det blir bra till det vita i min grund mosaikbild ;)

hoho vad skojj det är en av mina första mosaik bilder. ser ni vad det är ?

för den som är intreserad skrev innan att jag trodde jag hade drygt 10.000 bilder hadde drygt 20 tusen :)

Bilagor

• skalad.jpg
    skalad.jpg
    85.2 KB · Visningar: 140
ANNONS
Götaplatsens Foto