** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ingen reaktion vid knapptryckning

Produkter
(logga in för att koppla)

Carl Andersson

Avslutat medlemskap
Har haft min A100 i ca 6 månader nu. För ca 1-2 månader sedan upptäckte jag att "bildvisarknappen" inte fungerade som den skulle. Det händer ingenting när jag trycker på knappen för att se bilderna jag tagit. En annan sak jag upptäckt är att avtryckarknappen ibland stannar halvt intryckt,vid det läge som gör att man fokuserar. Nån som har märkt nåt liknande?
 
Hej
har ingen aning om vad det kan vara för fel,
men då kameran bara är ett halvår gammal så har du väl fortfarande gott om garanti kvar? Kontakta de som du köpte kameran av, verkar ju som att något är vajsing.

hälsningar,
christian
 
Ja får väl gå tillbaks till butiken med den för att höra vad de har att säga. Tog lite bilder igår men då fungerade den som den skulle, verkar vara lite till och från.
 
ANNONS