Annons

Känner någon till InternetLagret?

Produkter
(logga in för att koppla)

adamhaglund

Aktiv medlem
Jag tänker köpa Photoshop CS2 och hittade det ganska billigt på Internetlagret.se. Eftersom jag inte känner igen företagetsnamnet tänkte jag ta det säkra före det osäkra och höra efter här om någon har någon erfarenhet av dem.
Någon?

Eftersom dom bara accepterar förskottsbetalning på bankkonto, så skulle jag aldrig handla från dom.
Jag hör varningsklockor om de inte kan skicka på postförskott eller kan hantera betalkort.

-- MW

adamhaglund skrev:
Jag tänker köpa Photoshop CS2 och hittade det ganska billigt på Internetlagret.se. Eftersom jag inte känner igen företagetsnamnet tänkte jag ta det säkra före det osäkra och höra efter här om någon har någon erfarenhet av dem.
Någon?
Domänen ägs av "B Lundell Consulting KB" och kontaktpersonen för domänen heter "Fredrik Lundell".
Personligen är jag normalt skeptisk till att handla med företag som inte kan prestera annat än info@-adress som kontaktinfo.
I det här fallet finns all kontakt-info hos nic-se (välj "Utökad") så jag tror inte du blir blåst. Antagligen är det en hobbyverksamhet som i vanlig ordning beställer när de får pengar från kund.

ANNONS
Götaplatsens Foto