Gardell
Aktiv medlem
Mitt på greppet knarrar det, om man ändrar läge eller trycker till lite lätt. Har haft den i ca tre veckor, i början var det inget alls och det bli bara mer och mer. Är det bara att acceptera eller kan det vara ett garantiärende? Har varit väldigt oerhört försiktig med den, men ändå.. Och visst är det Canon's budgetmodell men det är ändå ganska mycket pengar det handlar om, och det är inte roligt det där knarrandet... Det känns ju i fingrarna också. Nästan så jag håller mig ifrån kameran bara för det.. :-(
Sen är det ett "problem" till, jag har köpt den i tyskland. Vissa säger att det inte är ett problem och att jag måste skicka den till tyskland, medans andra säger att det inte är någon fara, att det är europagaranti och då går det lika bra att skicka den till Canon Sverige. Vad gäller egentligen?
Tacksam för svar
Sen är det ett "problem" till, jag har köpt den i tyskland. Vissa säger att det inte är ett problem och att jag måste skicka den till tyskland, medans andra säger att det inte är någon fara, att det är europagaranti och då går det lika bra att skicka den till Canon Sverige. Vad gäller egentligen?
Tacksam för svar