Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kul Nakenbild sökes

Produkter
(logga in för att koppla)

Gatufoten

Aktiv medlem
Ja det var inte så upphetsande som man kan tro. Letar en bild som förekommit på FS - en naken snubbe - lite skäggig tror jag som med rumpan i vädret ligger på en strand och fotar. Tack och lov är bilden tagen framifrån.

Bilden var med i en lång lite kul skruvad tråd (vilket kan sägas om många trådar förstås .-) för rätt många månader sedan.

Tänkte bara tipsa fotografen att jag såg hans bild användas av ett rätt känt fotoföretag, som förövrigt nog också använde en hel del andra ej köpta bilder. ,

Tar tillbaka frågan

Visade sig vara onödig fråga -
Efter lite vilt sökande hittade jag faktiskt bilden och har mailat den som berörs. Glöm det hela, det angår bara den fotografen vad han vill göra med infon. . .

dröjer väl inte länge innan det dyker upp ännu en tråd om bildstöld... sov gott!

Skulle ju eventuellt kunna vara så att dom deltagit i en tävling som det aktuella företaget anordnat.

Brukar ju vara ett populärt tilltag att man då "ger" bort delar av sina rättigheter till den som arrangerar.

Bara en tanke så här på nattkröken.

ANNONS
Götaplatsens Foto