Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Laguppställning som blev för ljus

Produkter
(logga in för att koppla)

AKA

Aktiv medlem
Lånade ut kameran vid blåljusfestens innebandyturnering i Ske-å. "Fotografen" ställde inte om någonting mellan inne och ute bilder, utan körde med ISO 800/blixt i solsken. Bilden blev som ni ser rätt kass. Undrar om det finns någon som vågar ge sig på den???

Om någon vill hjälpa mig att länka till en större bild blir jag glad =)

Bilagor

• laguppställning liten.jpg
    laguppställning liten.jpg
    42.7 KB · Visningar: 592
Jag kommer inte överens med färg så jag gav upp efter någon minut med detta resultatet..

Bilagor

• lag.jpg
    lag.jpg
    46.3 KB · Visningar: 466
men den s/v blev aningens bättre, orkade dock inte sudda någon bakgrund som kanske hade behövts men iaf..

Bilagor

• lag_sv.jpg
    lag_sv.jpg
    48.2 KB · Visningar: 465
Mitt försök... Kan inte påstå att jag är speciellt nöjd med det själv, men å andra sidan är jag bara nybörjare på Photoshop. Har själv målat himlen och asfalt...

//Jonasl

Bilagor

• lag_liten.jpg
    lag_liten.jpg
    47 KB · Visningar: 387
Ytterligare ett... Vet inte om det blev så mycket bättre...

Nu finns det ju en högupplöst länkad bild i alla fall. Kanske nån som är guru på området vill ge sig på det?

Bilagor

• lag_liten_sv.jpg
    lag_liten_sv.jpg
    47 KB · Visningar: 372
Den ser exakt ut som den jag gjorde om man bortser från att jag beskar den lite. Har gett upp hoppet nu...inte för att den blev värdelös men...bra är den ju inte.

Tack för hjälpen med länken

/Ante

naheru.. Tror nog du får ha koll på fotografen nästa gång... Jag lyckades inte med denna...

Bilagor

• lag_stor[1].jpg
    lag_stor[1].jpg
    47.5 KB · Visningar: 252
ANNONS