Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Luminar 4 som plugg in i PS

Produkter
(logga in för att koppla)

Mats G

Aktiv medlem
Jag kan inte få till Luminar 4 att fungera som plugin med den senaste versionen av PS.
Vid om installation så får jag meddelande att installera Luminar manuellt. Har försökt att lägga programmet på olika ställen. I Ps pluginmapp, i Ps mappen, i program mappen utan för Adobe (där den nu ligger och funkar med LR som in).

Någon som vet? Är det så att det inte längre finns stöd för Luminar 4 som plugin i PS?
 

jonas18z

Avslutat medlemskap
Nu har jag inte använt det på länge men har det installerat på pS 2021 och fungerar utan problem. Jag migrerade inställningarna nörnjag uppgraderade från 2020. Du kan väl bara kopiera in pluginet till plgunsmappen i Photoshop?

Beror på om dungar och eller Mac men Google Photoshop plug-in- lication så bör den komma upp
 
ANNONS