Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Manualer

Produkter
(logga in för att koppla)

mljmac

Ny medlem
Jag har en Canon FX, och en Canon AV-1. Men jag hade inte någon manual till dem, så jag sökte på internet och hittade *.PDF filer och det var manualer. Så det blev mycket att skriva ut, sen har jag läst manualer så det står härliga till. Det är bra att ha manualer, man kan då hantera kameran mycket bättre.
 

mljmac

Ny medlem
Att utan dessa manualer jag hittade hade det varit lite svårt att använda mina kameror. För det är viktigt att ha manualer till kameran, jag ärvde min Canon FX och köpte beggad min Canon AV-1. Och jag hade inte några manualer till dem, men det gick att hitta på internet. Jag Googlade lite. Manual till kameran är viktigt.
 

Kiboko

Aktiv medlem
Tror inte inlägget är menat som en diskussion, utan det är mer en rekommendation till alla att inte glömma manualerna.

Själv är jag glad att de flesta manualer numera går att få tag i som pdf.er ... då slipper jag ha den extra vikten i kameraväskan. Jag har alla manualer i min telefon.

/jonas
 

mljmac

Ny medlem
Jag vill visa hur viktigt det är med att ha manual till sina kameror, och är glad att jag fått tag i dem som *.pdf filer. Jag fick i dag tag i en annan manual till en annan system kamera jag köpt beggad, jag blev jätte glad när jag kunde skriva ut den och fick veta lite mera om den kameran. Så jag har nu en pärm med manualer i, bra att ha när man är foto intresserad som jag är.

M.Lj
 

mljmac

Ny medlem
Jag har köpt en ny system kamera med manual till, men ärvt och köpt några till system kameror och dessa utan manualer. När man inte ha någon manual står man där och undrar vart sätter man batteriet, och vad är alla knappar till. Som diskussion eller en uppmaning, så vill jag påpeka att det är väldigt bra att ha en manual. Så man vet hur man ska hantera sin kamera, det är ju foton man vill ha och då måste man kunna hantera sin kamera. Det tycker jag är viktigt, så det är bra att ha en manual till sin kamera. Det går lite lättare att fotografera då, det tycker jag i alla fall.
 
ANNONS