hejemilia
Ny medlem
Jag var ute och fotade med min 450 för ett tag sedan när det var ganska kallt ute. När jag sedan kom hem och skulle lägga in bilderna i datorn så slutade bildöverföringen funka så jag tryckte på avbryt och tänkte starta om det. Men när jag gjort det gick inte kameran att starta. Jag tänkte att det kanske var kylan som hade gjort kameran lite kall så jag lät den vila i några dagar.
När jag sedan försökte starta den igen så funkade det fortfarande inte så jag tänkte att det var kanske batteriet så jag laddade det. När det laddat klart försökte jag starta kameran igen och då funkade det. Den funkade som vanligt när jag fotade så jag tänkte att den är väl som vanligt igen. När jag nu skulle lägga över bilderna till datorn blir det samma problem igen och nu går inte kameran att starta.
Det är verkligen irriterande. Någon som vet vad som kan vara fel?
När jag sedan försökte starta den igen så funkade det fortfarande inte så jag tänkte att det var kanske batteriet så jag laddade det. När det laddat klart försökte jag starta kameran igen och då funkade det. Den funkade som vanligt när jag fotade så jag tänkte att den är väl som vanligt igen. När jag nu skulle lägga över bilderna till datorn blir det samma problem igen och nu går inte kameran att starta.
Det är verkligen irriterande. Någon som vet vad som kan vara fel?