Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)

SiU

Aktiv medlem
matti skrev:
Om den är din sämsta så vet inte jag.......den var ju riktigt surrealistiskt häftig.....ser ut som anden simmar i fria luften :)

mvh / Matti
Kanske inte sämst för dom allra sämsta har man väl raderat på en gång men kanske är den här ännu sämre...
 

Bilagor

baging

Avslutat medlemskap
Solnedgång?

Den här måste man ju förklara antar jag...

Jag kör och farsan sitter med sin nya D40x och kikar ut genom sidorutan i bilen och beslutar sig för att försöka fånga solnedgången i farten...
Eftersom det här är på Lanzarote, så är trafiken vid platsen begränsad till 50, men inte mopederna, så dom kör om på insidan :)
Undrar om moppeföraren blev förvånad?? Farsan blev i alla fall och vi andra skrattade hela vägen till hotellet :)
 

Bilagor

gsol

Avslutat medlemskap
Mickstativ kan vara ett helvete när man ska plåta konserter, men det är inte var dag man lyckas pricka in 2 stycken såhär snyggt!
 

Bilagor

Ouddas

Ny medlem
MÅste säga att de roligaste bilderna i den här tråden kommer från tillfällen där man tydligt kan se vad fotografen velat åstakomma och sen misslyckats totalt. tex en räv som försvinner, eller att en persien ivägen etc .. sjukt roliga bilder ofta:)
 

Viliam24

Ny medlem
Levande legend

Det är verkligen Mick jagger bakom kikaren Och stråhatten. Skjutet med optisk zoom över axeln på poserande kompisar pga. argsint livvakt.
 

Bilagor

Jimmy_S

Avslutat medlemskap
Tog med kameran för skojs skull på en Torssonspelning i Helsingborg. Är helt säker på att trummisen hade huvudet längre till vänster när jag började trycka på avtryckaren...
 

Bilagor

Martin J

Ny medlem
Prisade bilder

Vad som är en bra och dålig bild är verkligen subjektivt. Många bilder som lagts in som dåliga här, hade i ett annat sammanhang (sista kamera och bild tex) blivit prisade som kreativa.
Sänder också med ett litet bidrag. :)
 

Bilagor

ANNONS