Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)
matti skrev:
Om den är din sämsta så vet inte jag.......den var ju riktigt surrealistiskt häftig.....ser ut som anden simmar i fria luften :)

mvh / Matti
Kanske inte sämst för dom allra sämsta har man väl raderat på en gång men kanske är den här ännu sämre...
 

Bilagor

  • and2.jpg
    and2.jpg
    42.3 KB · Visningar: 2,799
Så snabb Alfa...

Ehh.... har tre till som inte skiljer något direkt från den här :)
 

Bilagor

  • dsc07797.jpg
    dsc07797.jpg
    42 KB · Visningar: 2,600
Solnedgång?

Den här måste man ju förklara antar jag...

Jag kör och farsan sitter med sin nya D40x och kikar ut genom sidorutan i bilen och beslutar sig för att försöka fånga solnedgången i farten...
Eftersom det här är på Lanzarote, så är trafiken vid platsen begränsad till 50, men inte mopederna, så dom kör om på insidan :)
Undrar om moppeföraren blev förvånad?? Farsan blev i alla fall och vi andra skrattade hela vägen till hotellet :)
 

Bilagor

  • dsc_0187.jpg
    dsc_0187.jpg
    56.5 KB · Visningar: 2,596
Mickstativ kan vara ett helvete när man ska plåta konserter, men det är inte var dag man lyckas pricka in 2 stycken såhär snyggt!
 

Bilagor

  • mickstativ.jpg
    mickstativ.jpg
    91.7 KB · Visningar: 2,422
MÅste säga att de roligaste bilderna i den här tråden kommer från tillfällen där man tydligt kan se vad fotografen velat åstakomma och sen misslyckats totalt. tex en räv som försvinner, eller att en persien ivägen etc .. sjukt roliga bilder ofta:)
 
Levande legend

Det är verkligen Mick jagger bakom kikaren Och stråhatten. Skjutet med optisk zoom över axeln på poserande kompisar pga. argsint livvakt.
 

Bilagor

  • jagger3 copy.jpg
    jagger3 copy.jpg
    24.4 KB · Visningar: 1,971
Bidrar med en jag med.

Fotade lite i Ejendals och lyckades fånga ett riktigt ljushuvud på bild :). Riktigt stolt över min bedrift.
 

Bilagor

  • ljushövvö.jpg
    ljushövvö.jpg
    98.8 KB · Visningar: 1,922
Tog med kameran för skojs skull på en Torssonspelning i Helsingborg. Är helt säker på att trummisen hade huvudet längre till vänster när jag började trycka på avtryckaren...
 

Bilagor

  • trummis.jpg
    trummis.jpg
    39.4 KB · Visningar: 1,785
Prisade bilder

Vad som är en bra och dålig bild är verkligen subjektivt. Många bilder som lagts in som dåliga här, hade i ett annat sammanhang (sista kamera och bild tex) blivit prisade som kreativa.
Sänder också med ett litet bidrag. :)
 

Bilagor

  • kapad.jpg
    kapad.jpg
    67.5 KB · Visningar: 2,335
ANNONS