Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

När 1DMk3 anlände...

Produkter
(logga in för att koppla)
Hämtade min idag =)

Fan va grymm.. och hur många inställningsmöjligheter som helst... är nog så man får konsultera manualen på en del av dom..

Sååå skönt den ligger i handen.. testade den med min 24-70 2,8L och allt är tipptopp ! :)

BIF-BigFoot skrev:
Hämtade min idag =)

Fan va grymm.. och hur många inställningsmöjligheter som helst... är nog så man får konsultera manualen på en del av dom..

Sååå skönt den ligger i handen.. testade den med min 24-70 2,8L och allt är tipptopp ! :)

Får min 24-70 2,8L på måndag.
Så så länge får man klämma på huset och studera manualen :)

Jag beställde en den 14 mars på cyberphoto men jag har inte ens fått något besked än om när den kan tänkas komma. :(

gujo skrev:
Jag beställde en den 14 mars på cyberphoto men jag har inte ens fått något besked än om när den kan tänkas komma. :(

Jag var nr. 10 på Dustin när jag ställde mig i kön för 2 månader sen.
Hör med Dustin om deras kö.

tror att jag bestallde i mitten av mars och fick fran fotokungen innan midsommar vill jag minnas, hmm sitter pa gotland, har inte kvittot har.
\Rogge

Får man säga att man är avis på er som köpt/ skaffat Mark III:an.

Här sitter en annan och bara drömmer om att få äga en.

Har ju inte stålar så att det räcker ännu - men väntar man på något gott väntar man aldrig för länge.

Någon miljonär/ miljardär här inne som kan sponsra en annan med Mark III:an - nej, skämt och sido, man får väl spaaaaaarrrrrraaaa????

Beställde i början av juni.

Idag kom så det trevliga samtalet från lokala fotohandlaren; "-Sätt dig i bilen!", inledde han. Jag satt i bilen snabbare än vad en ny minister klarar av att betala in flera års försenade TV-avgifter.

Nu sitter batteriet på plats i laddaren, och imorgon bär det ut på provtur. Men innan dess kommer det att bli en sen kväll med nätadaptern ansluten och instruktionsboken tryggt vid min sida.

Men först blir det ett bad i poolen!!

/Arne

Kanske samma visa som hos Yfo sedan ett par veckor tillbaka. Kameran visas som "i lager", men det gäller alltså endast de som står överst på deras väntelista. Tro alltså inte att du kan komma "från ingenstans" och få en kamera direkt.

Det är nog säkert som du säger.
Tycker bara att det är så lustigt att det just efter min beställning blev 0 i lager.

Japp.
Har väntat sen typ februari på ett annat ställe, men nu var jag på rätt ställe vid rätt tidpunkt.
Tror dock att det börjar komma rätt många leveranser rätt snart.

ANNONS
Götaplatsens Foto