Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nya Nikon Magazine?
- Trådstartare Malla
- Start datum
Malla
Aktiv medlem
Om det är N-Photo så tycker jag den är en Digital Photo förbehållen Nikonkameror. Om det är Nikon Owners magazine så ser den mer intressant ut.
/Göran
Jo, det var N-Photo.. Nikon Owners har jag inte sett nånstans..
Kiboko
Aktiv medlem
Har inte sett papperstidningen ...
... men däremot finns "N Photo" som tidning i Apples Newsstand för iPhone/iPad ... Där har jag betalat 49:-/nummer ... Nummer 1 kan man få gratis som ett "Free sample" - inte alla sidor dock.
Har svårt att uttala mig om värdet. Jag har köpt många fototidningar för mer pengar - med sämre innehåll. Engelska tidningar i Pressbyrån ligger ofta runt det pris du säger att de tar.
Nikon har ju kommit ut med egen tidning Nikon Magazine.. Någon som läst? Är den värd 115:- som Pressbyrån tar eller skulle ni köpa en annan tidning istället? Vilken nivå ligger den på?
... men däremot finns "N Photo" som tidning i Apples Newsstand för iPhone/iPad ... Där har jag betalat 49:-/nummer ... Nummer 1 kan man få gratis som ett "Free sample" - inte alla sidor dock.
Har svårt att uttala mig om värdet. Jag har köpt många fototidningar för mer pengar - med sämre innehåll. Engelska tidningar i Pressbyrån ligger ofta runt det pris du säger att de tar.