Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Prenumerera på utlänsk fototidning?

Produkter
(logga in för att koppla)

Linmajon

Aktiv medlem
Jag funderar at prenumerera på Popular Photography. Det kostar $11.97 för 12 nummer(!!) Tilkommer $8 för utländska prenumeranter, men ändå. Billigt verkar det ju.
Har någon här provat?

nopp det har inte jag
jag köper dock franska PHOTO i lösnummer på Press Stop
kostar 50 kr per nummer
väldigt bra tidning

Jag prenumererar på britiska Outdoor Photography. Trevlig tidning, kostar ca 1100 för två år, men just nu minns jag inte hur många nummer det blir.
Jag prenumererade via nätet och betalade med Visakort. Inga problem, de drog precis så mycket pengar de skulle och tidningen kom med början vid nöstfäljande månadsskifte.

Prenumererar på Black&White Photography, ett magasin tillängnat den svartvita bilden.
http://www.gmcmags.com/
Beställ via internet och betala med kreditkort, inga problem, fungerar fint.
Mycket trevligt magasin med reportage och dyligt.
Full med fina svartvita bilder.
Även lite om hur man gör svartvita bilder i datorn.
Befriad från allt vad färgbilder heter!!!

Här är en länk till APUG en sida tillängnad den analoga, icke digitala bilden.

Hej !

Jag prenumererar på den engelska tidningen Digital Photo som mest handlar om hur man använder Photoshop och tester av olika digitala fotogrejor (och hjälpmedel). 1 års prenumeration (ca 850:) beställde och betalade jag med kort via nätet.
Detta har fungerat mycket bra utom att det tog ganska länge innan första nummret kom. Tidningen kommer regelbundet, prenumerationsgåvan kom fram och deras kundtjänst fungerar klanderfritt.

Lycka till.

ANNONS
Götaplatsens Foto