Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Problem med Firefox
- Trådstartare Graylingman
- Start datum
Graylingman
Aktiv medlem
Graylingman
Aktiv medlem
Menyerna funkar inte heller som de brukar...
Graylingman
Aktiv medlem
Installerade om Firefox. Ingen skillnad. Det tillägget har jag mig veterligen inte...
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Brandräven är larvig.....
Kolla en N-browser!
Opera är ljuvlig musik!
Kolla en N-browser!
Opera är ljuvlig musik!
Graylingman
Aktiv medlem
Du är hjälpsam som vanligt, Erik, men jag har hittills varit väldigt nöjd med Firefox...
En konstig grej är att sidan ser normal ut medan den laddas. Det är först när den är färdigladdad som pixligheten och designfelen dyker upp.
En konstig grej är att sidan ser normal ut medan den laddas. Det är först när den är färdigladdad som pixligheten och designfelen dyker upp.
Graylingman
Aktiv medlem
PeterWem skrev:
DOM Inspector
"Inspects the structure and properties of a window"
Ska vara installerat som standard. Kika i verktyg>tillägg.
Vet inte om det påverkar fönstret eller endast tar statistik.
Finns inget sådant. Testade att göra en systemåterställning till "för ett par dagar sen" Ingen skillnad...
(Förutom att google som sökmotor i sökfältet uppe till höger försvann. Hur får man tillbaka det?)
Graylingman
Aktiv medlem
WFS) (Graylingman skrev:
(Förutom att google som sökmotor i sökfältet uppe till höger försvann. Hur får man tillbaka det?)
Detta löste sig när jag installerade om Firefox igen...
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Fan.....
Ja, några salg tappar man........
WFS) (Graylingman skrev:
Detta löste sig när jag installerade om Firefox igen...
Ja, några salg tappar man........
PeterWem
Aktiv medlem
Firefox
The DOMi is included in Firefox builds since November 2003, but it is an option in the Windows installer. You must choose the "Custom" installation and select "DOM Inspector" in the "Choose Optional Components" window (see Installing Firefox on Windows for details). In at least some versions of Linux—Ubuntu for one—the DOMi is a separate package.
Installera om och välj anpassad installation.
Men som sagt, det behöver inte vara det som felas.
The DOMi is included in Firefox builds since November 2003, but it is an option in the Windows installer. You must choose the "Custom" installation and select "DOM Inspector" in the "Choose Optional Components" window (see Installing Firefox on Windows for details). In at least some versions of Linux—Ubuntu for one—the DOMi is a separate package.
Graylingman
Aktiv medlem
PeterWem skrev:
Firefox
Installerat om och inkluderat DOM-inspector och när jag inspekterar en sida ser den helt okej ut. Däremot alltså inte i browsern.
Graylingman
Aktiv medlem
Knuffar upp den här tråden. Ingen som har nåt tips på vad som är fel?
iSolen.se
Guest
WFS) (Graylingman skrev:
Knuffar upp den här tråden. Ingen som har nåt tips på vad som är fel?
Du har inte ändrat på teckenstorlek, avsiktligt eller oavsiktligt?
I IE7 skalas bilderna om (ctrl-mouseweel), det kanske FF också gör. (Slutade använda FF när IE7 kom)
Graylingman
Aktiv medlem
Graylingman
Aktiv medlem
Graylingman
Aktiv medlem
I Felkonsolen i Firefox finns mängder av sådana här varningar:
Varning: Fel vid tolkningen av värdet för egenskapen ”padding-top”. Ignorerad deklaration.
Källkodsfil: http://www.fotosidan.se/style-std.css
Rad: 934
Varning: Fel vid tolkningen av värdet för egenskapen ”cursor”. Ignorerad deklaration.
Rad: 24
Varning: Fel vid tolkningen av värdet för egenskapen ”padding-top”. Ignorerad deklaration.
Rad: 934
Varning: Fel vid tolkningen av värdet för egenskapen ”cursor”. Ignorerad deklaration.
Rad: 24
Graylingman
Aktiv medlem
Jag har:
Avinstallerat Firefox, tagit hem en ny, installerat den, tömt cachen via Verktyg -> Inställningar -> Nätverk -> Cache Rensa Nu
Det kanske syns dåligt på mina dumpar, men det är ju inte bara bildvisningen som är knasig utan även designen påverkas av felet. Syns på dumpen av förstasidan.
Hjääälp!!
Avinstallerat Firefox, tagit hem en ny, installerat den, tömt cachen via Verktyg -> Inställningar -> Nätverk -> Cache Rensa Nu
Det kanske syns dåligt på mina dumpar, men det är ju inte bara bildvisningen som är knasig utan även designen påverkas av felet. Syns på dumpen av förstasidan.
Hjääälp!!